12 Januari 2013

Pesan Nabi

Tadi aku pergi pusing-pusing. Masuk la satu kedai buku ni, sebenarnya tak ada niat nak beli apa-apa pun sebab poket pun tengah tak berapa nak berisi. Maklumlah...gaji lambat lagi. So, ingat nak cuci-cuci mata je la.

Tapi bila belek buku-buku dekat situ tiba-tiba ternampak satu buku yang menarik perhatian aku. Buku komik.


Ya, dalam banyak-banyak buku kat kedai buku tu komik ni jugaklah yang menarik perhatian aku.

Komik ni asalnya dari Indonesia tapi dah dialih bahasa ke bahasa melayu. Pelukisnya melukis komik ni berdasarkan hadis-hadis Bukhari dan Muslim. Idea yang hebat!

Aku tak fikir lama-lama kat situ, ambil satu terus bayar. Berjalan juga duit aku hari ni.

Aku belum baca lagi sebenarnya, baru je beli jadi tak boleh nak komen apa-apa lagi. Kena habiskan dulu.

Ingat, dakwah itu luas. Jangan disempitkannya.

Mulakan dengan bismillah...

2 ulasan:

  1. Selamat Petang "FikirSekejap"... Jom Follow Saya... hehehehe

    http://akaahaara.blogspot.com/

    BalasPadam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...